להזמנת מונית חייגו

תוכן עניינים

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מונית מתל אביב לירושלים

מונית מתל אביב לירושלים – כיצד מסכמים את עלות מחיר הנסיעה
עלות נסיעה של מונית מתל אביב לירושלים היא, ידועה מראש. במאמר זה נסביר מדוע חשוב לעמוד על כך שהמחיר יסוכם לפני וכיצד הוא מחושב

כמה פעמים קרה לכם שנסעתם במונית, הנהג התעקש איתכם לנסוע בלי מונה וגיליתם שהמחיר גבוה עשרות מונים מזה שחישבתם מראש או ידעתם שצריך לשלם? בשביל להימנע מזה, חשוב לעמוד על כך שהמחיר יהיה לפי המחירון, מחיר מוסכם כמו במקרה של הזמנת שירותי מונית מתל אביב ליעד מסויים.

לדרוש מהנהג לסכם על מחיר

כאשר אנחנו מזמינים שירות מונית מתל אביב לירושלים, (זה יכול לקרות מכל עיר אבל במיוחד מתל אביב בשל ריבוי המוניות), אנחנו יכולים לדרוש מהנהג לסכם על מחיר כפי שקבוע במחירון, אשר מרבית נהגי התחנות גובות. המחיר משתנה בהתאם למספר נתונים אותם נציג מיד, אך המחיר באופן עקרוני קבוע בכל מקום ממנו מזמינים את השירות, לא משנה אם מדובר בהזמנת מוניות מתל אביב לנתב”ג מתחנה כזו או אחרת, או כאמור מכל עיר אחרת.

המחירון עליו מתבססות מרבית התחנות הוא מוכר וניתן לקרוא אודותיו באינטרנט, חשוב לומר, לא מדובר במחירון מוסכם על כל התחנות, אך ברגע שאתם כלקוחות יודעים את המחיר, אז קל לכם הרבה יותר להתמקח על המחיר מול הנהגים והתחנות. מה שחשוב מבחינתכם הוא, לסכם את המחיר כשאתם מזמינים את הנסיעה, כך תדעו בוודאות כמה לשלם לנהג. את הסיכום ניתן לעשות מול הנהג עצמו או מול התחנה.

פרמטרים לקביעת מחיר לשירות מונית מתל אביב לירושלים
כאמור ישנם מספר פרמטרים שקובעים את המחיר אותו תצטרכו לשלם לנהג המונית בשירות מוניות לירושלים והסביבה,. זה נכון לגבי כל תחנה בכל יישוב.

הפרמטר הראשון הוא

היעד ממנו יוצאים לנסיעה. מן הסתם, עלות הזמנת מוניות מתל אביב היא שונה מעלות הזמנת מוניות מתוך ירושלים, וכך גם מכל מקום אחר. השירות נקבע על פי כמות הקילומטרים מהיעד אל המטרה.

הפרמטר השני הוא

שעת היציאה. נסיעות בשעות הלילה עולות יותר מאשר בשעות היום, שכן מדובר בתעריף לילה. מי שמזמין מונית ביום, צריך לקחת בחשבון שעדיף לו לסכם על המחיר מראש ולא להסתמך על מונה, מאחר ובשעות אלו ישנם פקקים שעלולים להאריך את זמן השהות במונית ברוטו ובכך לגרום למונה לרוץ למרות שזמן הנסיעה נטו לא מתארך.

פרמטר שלישי

שעל פיו קובעים את מחיר הנסיעה של מונית מתל אביב לכוון ירושלים, היא כמות המזוודות שאנחנו לוקחים. לא משנה אם מדובר במזוודות שאנחנו דואגים להכניס לתא המטען או לגג, בשני המקרים ייתכן ומדובר בעלות נוספת למחיר הנסיעה.