להזמנת מונית חייגו

תוכן עניינים

השאירו פרטים ונחזור אליכם

איסוף ופיזור עובדים

זהו אחד השירותים החשובים ביותר עבור חברות עסקיות רבות: שירות הסעות שיאפשר לכל עובד ועובד לגמוע את המרחק עד למקום העבודה, וממנו לביתו בסופו של יום. מעבר להיבט הטכני של השירות הזה, ברור מדוע הוא תורם לנוחות העובדים, ומעלה את קרנה של החברה בעינם – מה שמביא, כמובן, לביצועים משופרים בעבודה עצמה. הנה כל מה שעליכם לדעת על השירות של איסוף ופיזור עובדים, והדרכים לעשות זאת הלכה למעשה.

איסוף, פיזור ומה שביניהם

שירותי איסוף ופיזור עובדים ניתנים, כמובן, על ידי חברות הסעות המתמחות מכך. המהות שלו פשוטה במיוחד להבנה: בהתאם ללוח הזמנים של העבודה, ולרוב מדי יום, מונית תגיע ותאסוף את כל אחד מהעובדים המגיעים למשמרת, בין אם מביתם, ובין אם מנקודה מרכזית בעיר בה הם מתגוררים, כאשר בסוף יום העבודה הם יפוזרו באותן נקודות. הדבר מונע מהעובדים את הצורך להתבסס על תחבורה ציבורית, אם אפשרית בכלל, מקטין במידה ניכרת את זמני ההגעה שלהם לעבודה והופך את המשימה לפשוטה ביותר האפשרית. בייחוד כאשר העסק פועל סביב השעון, בשעות שלא בהכרח שגרתיות, כפי שמתבקש לא פעם.

אחד הדגשים החשובים בדרך להצלחה של השירות חייב להיות מושם על תכנון יעיל של הנסיעה מראש, וזאת על פי נקודות העצירה הספציפיות שבה. לא פעם, מתברר כי בכל יום נדרש מסלול אחר, בהתאם לעובדים המגיעים למשמרת. תשומת לב ניכרת צריכה להיות מושמת גם על בקרה על כל אחד מרכבי ההסעות, שתמנע אי הבנות או עיכובים בדרך לעבודה וממנה. הבחירה צריכה להיות בחברה שבה פקיד או סדרן עוקב אחר המוניות, שכשלעצמן מכילות לווין (GPS), ורצוי שגם יימצא בקשר ישיר עם גורמים מטעם החברה שהזמינה את שירות ההסעות, או אפילו עם העובדים עצמם.

כך מוניות 999 נכנסים לתמונה

בישראל, פועלות לא מעט חברות הסעות אשר מציעות שירותי איסוף ופיזור עובדים. מוניות 999 נחשבת לאחת המובילות שבהן, ובצדק גמור: החברה פועלת באזורים תל אביב, ירושלים, נמל התעופה בן גוריון ונתניה, ומציעה את שירותיה עבור מגוון חברות ועסקים, גדולים וקטנים כאחד. התעריפים זולים פי כמה ביחס למתחרות, במיוחד עבור ארגונים הנעזרים בשירותיה באופן קבוע, כיאה לשירות המדובר.